Någon fin rubrik

Fredag igår och började dagen med att åka in till Värnamo och köpte ett par svarta högklackade skor som jag kanske ska använda på nyår, om jag inte hittar några andra. Sedan på kvällen gick jag till Madde och där var Julia med. Pratade mest sen vid åtta åkte vi till Nellie. Längesen vi fyra var, roligt att träffas igen efter allt. Sist var nog i början av sommarlovet. Vi pratade, var ute, gjorde pommes, drack kaffe och lite annat. Sen runt tolv skulle jag, Madde och Julia gå hem. 7km i den kylan och det var verkligen mörkt ute. Men fick snålskjuts av Mattias sen. Vilket var ganska tur för när man precis svängde in till Hamra fanns det över tio vildsvin på åkern.
Vaknade vid tio idag och efter frukosten åkte vi in till Värnamo och gick på stan sedan till donken och åt. Och nu ligger vi här på rummet och tittar på junior hockey.
fS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni vet väl att vildsvinen inte attackerar er om ni inte vill åt deras ungar?

2012-12-30 @ 11:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback