FRÅGESTUND

Hejsan, hur mår alla? Jag mår toppen!
Drar igång den efterlängtade frågestunden nu! Har fått frågor om jag inte kan ha en så nu kommer den.
Fråga på bara, fråga hur många frågor som helst och så svarar jag så gott jag kan som alltid. Jag svarar på alla frågor som vanligt.
Sprid gärna vidare detta på facebook, instagram, om du har blogg så kan du sprida den där och alla andra webbsidor som man kan tänka sig.
Ni får ha det bra så länge så ses vi lite senare. Åker in till stan och går på julmarknad nu, puss.
fS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du varit otrogen någon gång?
Vad har du för BH storlek?
Äter du P-Piller?

2012-12-01 @ 10:34:08
Postat av: Linda

Favorit klädaffär?

Vem är snyggast i din klass?

Favorit ämne?

Hur mycket lägger du ner på kläder?

Sminkar du dig?

2012-12-01 @ 19:10:59
Postat av: Johanna

Hej Felicia! :)
*pojkvän?
*gillar du någon just nu?
*bästis?*
*vilket gymnasieskola ska du gå?
*favorit färg?
*bästa tv program?
*favorit djur?
*favorit klädsel?
:)

2012-12-02 @ 21:28:25
Postat av: Nelllaaann

- När ska du och Dennis ha ett förhållande? ;)
- När ska vi träffas, saknar mina bruddarrRR!!! :(
- PLattar du ditt hår fortfarande varje dag på en vanlig skoldag? :)
- favorit klädesplagg? Vanlig skoldag och på fest, vilken outfit isnf? Bild? :)
- gillar du vintern? Speciellt snön?
- Kan inte vi brudar ha en myshelg i helgen? Typ i den lilla stugan? hihi!

Saknar er otroligt mkt!!

2012-12-03 @ 17:13:17
Postat av: Josefin

- läget?
- senaste film?
- vem är din bästa vän?
- hur många kan du lita på till 100%
vilka?
- tror du på någon gud?
nice blogg:)

2012-12-11 @ 22:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback