for beautiful eyes, look for the good in others

Godmorgon, Spenderade hela dagen med Madde och Julia igår, mycket trevligt! Så himla skönt att ha dem där när man behöver någon, älskar de!
Kom hem från en Gudstjänst för några minuter sedan och har svarat på lite kommentarer. Imorgon blir det nyårsbön i kyrkan igen innan jag for till Dennis ifall det blir något hos honom. 
Lite senare idag åker jag och resten av familjen och spelar lite squash. Ska även styrketräna lite ifall träningsmaskinen fortfarande är ute. Frågade dadi innan ifall vi inte kunde skaffa ett kort till gymmet i Bredaryd, ska bara se ifall man kan ha ett kort för hela familjen för isåfall så kanske det blir av. Tar nog med mig en fotboll med så vi kan köra lite skott mot mål och så. 
Men första jag jag läsa lite bloggar och sånt, kram. 
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback