catch my breath

Åh är trött hela tiden, hur mycket jag än sover så är jag trött. Har varit såhär sen när jag var sjuk och det är typ två veckor sedan. Så fort jag kom hem från skolan sov jag, kan somna vart som helst bara jag sluter mina ögon och lägger mig ner men sen när jag ska sova på natten så kan jag inte somna ibland förens en timme efter. Jag orkar inte med det, orkar inte att vara trött hela tiden. Blir lätt sur, orkar inte göra något även ifall jag försöker, åh det kan gå till helvetet allt.
Nyår imorgon, blir att åka till Dannäs eller vart hon nu bor. Men först ska jag sova så länge jag bara kan så dagen går, fixa mig lite lätt tills kyrkan sen hänger Madde med hem eller jag till henne så fixar vi oss inför festen sedan kör mami oss. Får hoppas på att kvällen bli lyckad även ifall det finns bristningar! 
Nu ska jag fixa en fruktsallad eller något sedan lägga min i sängen och titta på film. Vi höres imorgon, kram. 
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback