Can I have this dance

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig för dagen. 
Skolan var faktiskt riktigt rolig idag, börjar gilla skolan mer och mer för varje dag nu. Speciellt nu när betygen höjer sig, alla roliga kompisar osv. Klippte mig idag, fick bli bara topparna denna gången. Ska satsa på att försöka få allt nästan lika långt. Och sedan lagade jag och syster lasagne, väntade tills dadi kom hem sedan firade vi honom med en middag och tårta. 
Imorgon blir det skola som vanligt sedan konfirmation efter och sen övning inför lucian i kyrkan. Börjar bli lite nervös nu inför det.. 
Tidigare idag beställde jag hem två julklappar som jag hoppas den tjejen kommer att gilla. Återkommer mer till det på julafton! På onsdag åker jag och resten utav dem från skolan som ska med till Ullared. Ska köpa massvis med julklappar och lite annat smått såklart. Måste bara tigga lite pengar av mina föräldrar eftersom jag är helt pank typ, haha. 
Godnatt på er alla så ses vi imorgon, puss!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback