Believe

Vaknade idag runt tio och hade verkligen sovit ut. Gick och lade mig innan tolv igår så några timmar extra har jag fått. Halv två åkte vi till sjukhuset för mami skulle på undersökning och dadi till Volvo. Tur att det inte var jag som skulle till sjukhuset, hade verkligen ingen lust. Var nära på att ringa in och se ifall det inte var något allvarligt jag hade fått för hade högfeber i fyra dar. Men idag mår jag mycket bättre och har kunnat göra mer än vad jag trodde. Har pluggat franska till och med.
Min syster smsade mig idag efter skollagsträningen och sa att båda kom med i skollaget. Hur grymt som helst! Trodde inte att jag skulle komma med i år.. Åh, vilken lättnad!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback