svaren

Postat av: Gösta
do yu liek tutles - Jag vet inte vad du menar eller något så kan tyvärr inte svara på den frågan.
 
Postat av: Isabelle Nordling
Hellu, vad ska man göra om man känner att man inte räcker till. Nu när skolan börjar tillexempel, eller om man inte hinner med alla vänner, läxor, träningar osv.. Vad ska man göra då? - Man ska aldrig känna sig att man inte räcker till och det är en utav dem viktigaste sakerna man inte ska glömma. Men nu när skolan har börjat så kanske man ska lägga ner lite mer tid på läxor på vardagarna eftersom det är en del av sig egna framtid sedan. Träningar är alltid bra för man behöver ha det i livet. Även ifall man kanske är lite lat så är det bara att ta på sig sina springdojer och ut och springa. Vännerna kan man alltid träffa på helgerna och så träffas man i skolan oftast. Men lägg inte vännerna på hyllan, balansera mellan vänner, skolan, träningar osv.
 
Postat av: Isabelle
Hello!
1. gör du just nu? :D - Just nu så lyssnar jag på denna låten och svarar på alla frågor.
2. Intressen? - Jag har ganska många men dem största är nog vänner, fotboll, fotografering, musik och skissa/måla.
3. skriver du låtar nuförtiden?:) - Det kan hända. Gjorde det mycket mer innan men funderar på att sätta ihop en låt snart. Och spela in min låt som dem sjöng i kyrkan. Behöver ha en bra mic och en som kan spela piano bara. 
4. Gillar du godis?(a) - Ja, men självklart! Fast har börjat tagga ner lite på det. Jag är inte lika förtjust i det som förr. Vilket är bra för mig tycker jag!
5. vet inte vad jag ska fråga mer!! - Men tack för att du ställde några, kramar.
kram issa!
 
Postat av: Hemlig beundrare
gillar du äldra killar? Ja, det kan man väl säga. Jag tar hellre killar som är äldre än yngre. Fast man vet ju aldrig vad som kan komma.
gillar du någon nu? - Ja, det gör jag. Åh, vilken underbar känsla!
har du sex på första dejten? - Jag är oskuld och så tror jag faktiskt inte att jag skulle ha det.
 
Postat av: Catjavvvv
Fem klädesplagg/smink du ångrat att du köpt? - tre jeans och två linnen.
Använder du tampong? - Ja, det gör jag. Libresses tamponger är sjukt sköna så tipsar om dem!
Favorit ämne i skolan? - Jadu, antingen är det historia, musik eller bild.
Hur ofta rakar du benen? - Det beror lite på. Som nu när vi simmar på idrotten rakar jag dem dagen innan (oftast iallafall).
Favorit klädaffär? - Bik Bok, H&M eller Cubus
Vad tycker du om finnar? - Jag tycker inte att det är så jätte mysigt men man kan inte kontrollera dem själv. Fast man använder produkter som ska motverka dem så kommer dem ändå, så det är inte jätte lätt med finnar.
 
Postat av: Anniiiiiiieee o madddiiiiieeeee
1. Brukar du titta in din pappas rumpa? - Haha, nej det brukar jag inte göra. 
2. Ta du på dig själv i duschen porrigt? - Nejnej, haha. Ni är knas verkligen! :)
3. Älskar du oss??? - Ja, det gör jag!♥
4. Erkänn vi två är bäst! - Om ni är!
5. Någon gång fått orgasm? - Haha, nej.
6. Vem är snyggast madelen eller madelen? - Jag tror Madelen.
 
Postat av: Anna
Varför började du blogga? - Jag ville mest ha ett ställe där jag kunde skriva av mig men sedan så blev det som en dagbok för mig. 
I vilken affär handlar du mest kläder ifrån? - Jag måste nog säga H&M, går alltid in i H&M och hittar oftast något.
Vem är din favorit artist? - Ulrik Munther, heltklart!
Justin eller Ulrik? - Jag väljer faktiskt Ulrik framför Justin nu för tiden. Justin gör otroliga låtar, hur snygg som helst osv. Men jag har sett Ulrik två gånger live och han blir bättre och bättre för varje gång. Jag älskar han! Vill tillbaka till honom, åh hans kram!♥
Har du fått några nya vänner detta året? - Ja, det kan man väl säga. Härliga vänner!
Har du förlorat någon/några vänner detta året? - Tyvärr så har jag det. Inte världens roligaste men så är livet ibland.
När du skriver, är du helt ärlig? - Ja, eller jag försöker vara så ärlig så jag bara kan!
Vem inspirerar dig mest? - Finns inte bara en person utan jag får en massa inspiration från en massa och lägger ihop allt.
Vilka bloggar läser du dagligen? Mest är det nog Jessica, Linn, Elin, Hofh och Kandylandy.
 
Postat av: Sanna
Gillar du någon? - Ja, det gör jag.
Har du haft självmordstankar? (Varför isåfall?) - Man kan nog säga att livet inte var på topp. Var halvt mobbad pågrund av min stil osv. Och så hamnade jag ofta i konflikter och så. Men nu för tiden så försöker jag slänga bort dem tankarna. 
Du skulle göra en ny design? När ska du börja med den? - Jo, jag har pratat med Kimberly som hjälper mig och vi ska snart dra igång. Jag har mina idéer och jag hoppas att dem funkar. Ska försöka med att få en wow-design.
Vem är din bästavän? - Jag har inte bara en utan jag har många. Men dem som är närmast är väl Madde, Julia, Linda, Nellie, Jenna och min syster. Jag har även andra som står mig väldigt nära.
Tycker du att man kan ha en kille till bästavän? - Ja, men självklart! Jag står själv ganska nära vissa killar så. 
Hur många bästavänner kan man ha? - Man kan egentligen ha hur många som helst tycker jag. Man får bestämma det helt själv.
Tittar du fortfarande på Disney Channel? - Ja, faktiskt. Jag saknar den gamla tiden och så älskar jag Disney filmer osv.
 
Postat av: DuVetVem
Vad ska du ha på dig på skolfotot? - Jag hade på mig ett par mönstrade shorts och ett axellöst linne i svart. Jag smyckade upp det med mitt peace-halsband som jag fick av Wilma i födelsedagpresent, guldkedjan med blågröna diamanter som jag fick av Annie i födelsedagpresent och en vit klocka.
Från de senaste köpen, vilket är du mest nöjd med? - Jag är nog mest nöjd med mina svarta jeans fast dem drar med sig hår. Dem sitter tajt och är jätte sköna! Dem kommer ifrån Cubus och kostade endas 199kr.
Vilka låtar för tillfället är dina favvolåtar? - He is we - all about us, He is we - give it all, Stiftelsen - vart jag än går, Tacabro - Tacata osv.
Om du skulle tatuera dig, vad skulle du då ha för tatuering och vart nånstans? - Jag skulle tatuera in min familjsnamn eller mitt efternamn runt/på handleden. En vid nacken kanske, en vid höften kanske. Jag älskar tatueringar och skulle gärna vilja tatuera in en ganska stor på låret men ändå så tänker jag inte göra det. Jag satsar mer på små och sånna som betyder. T.ex. namn, ord, meningar osv. Men ska ändå inte tatuera för mycket när jag blir äldre.
 
Postat av: lynette sund, LGKS
Lite Ulrik frågor nudååååååå! :D
1. Hur många gånger har du sätt honom live? - Två gånger.
2. Om fler gånger än en gång, när/var, var den bästa spelningen? - Den bästa var i Gnosjö. Han var grymt snygg, världens bästa dag!
3. När är han som snyggast? - Han är nog snyggast när han svettas han blir liksom super sexig då, haha.
4. Hur länge har du gillat honom? - Ända sen han kom ut med låten Boys don't cry, märkte knappt honom när han var med i lilla melodifestivalen men han var bra då med. 
5. Känner du många Munthers från "Muntherfamiljen"? haha (: - Nu känner jag mig lite efterbliven men vet inte riktigt vad du menar :p
6. Favorit låt med honom & varför? - Alburn road, han sjunger den perfekt och videon, mums. Texten är jätte fin!
7. 3 saker du inte gillar med honom? - Att han inte vill ge ut pussar på kinden, att han inte tunerar så jätte nära som han gjorde när han var i Gnosjö och att han inte har gett ut en ny singel på länge.
8. Vad tycker du om Kalle, Rickard och Adam? hiho - Jag har bara pratat med Kalle än så länge men Rickard och Adam är supercoola!
9. Någon låt du gillar mindre, och varför? - Det är nog The box men varför vet jag inte riktigt. Den är inte dålig men om jag var tvungen att välja en. Jag gillar alla hans låtar så det var ett svår beslut. Men jag har knappast någon andledning till att välja den låten.
10. Bästa signeringen med honom, var & varför? (: - När han var i Gnosjö. Fick en massa signeringar, han tog på en och allt. Han var så himla varm och man ville bara känna på han, haha. Och efter signeringen väntade vi och så kramade vi honom. 
Ochochoch.. Har du twitter? :D - Ja, det har jag. Fast jag har inte varit inne på det över ett år och kommer nog inte logga in igen. Och så kommer jag inte ihåg vad jag heter, haha.
fS
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback