sammanfattning sommaren 2012

Jag tog listan av Elin Ernér, så är det när man behöver ha något att blogga om.
- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Ja, en hel del faktiskt.

- dog någon som stod dig nära?
Inte någon som stod mig nära men en jag känner ganska väl.

- vilka länder besökte du?
Finland.

- är det något du saknar sommaren 2012 som du vill ha sommaren 2013?
En fin kille vid mig, en moppe/epa, mer sol osv.

- vilket datum från sommaren 2012 kommer du alltid att minnas?
3-5 augusti, 18 augusti.

- största misstaget?
Lite för privat för att skriva det här, tyvärr.

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Skadat vristen lite lätt.

- bästa köpet?

Massor med kläder.

- vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat och sånt.
 
- gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa, massor med saker!

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2012?
Tacatà - Tacabro, Vart jag än går - Stiftelsen, Dansa pausa - Panetoz osv.

- var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

Jag var nog gladare faktiskt. Har underbara vänner, familj och släkt!

- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Solat mer, inte sabbat mitt kärleksliv typ, träffat fler kompisar osv.

- vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn och små tjafsa med Linda.

- hur tillbringade du midsommarafton?
Min var inte så speciell. Spenderade den med familjen hade tänkt träffa kompisar med dem blev inte av :(

- blev du kär i sommar?

Jaaa, älskar känslan. Jag är sjukt kär faktiskt.

- hur många förhållanden?

Inget.

- favoritprogram på tv?
Awkward!
 
- bästa boken du läste i sommar?
Jag läste knappast och läste bara en Justin Biebers.

- största musikaliska upptäckten?
Massor, kan inte välja precis.

- något du önskade och fick?
Jag träffade Ulrik

- något du önskade dig men inte fick?
Killen.

- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?

Jag och ett gäng åt på bambu sedan blev det hemmakväll hos Eve.

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ohja..

- vad fick dig att må bra?

Mina kompisar och familjen.

- vem saknade du?
Killen och kompisar.

- de bästa nya människorna du träffade?

Dem på västerviklägret, några på eskilsminne osv.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback