om ditt hjärta slår

Har kommit hem från Värnamo efter lite shopping och har köpt en bil till mami. Så snart kommer vi ha tre bilar stående här på gården, haha. Bilen är ganska så liten och ser liten utifrån men när man sitter i den så är den inte så jätte liten trotsallt. Fick iallafall med mig en bikini underdel, jätte fin färg och en doftgran som jag ska ha i skåpet sen när skolan börjar. Jag tipsar, ha en doftsgran i skåpet! Jag köpte en med jordgubbsdoft, luktar hur gott som helst. Nellie ringde tidigare och snackade lite, tack för att du finns! Nästa vecka sover vi i tält eller i garages hos Nellie, massa med mys!
Ikväll blir det grillning och färga mamis hår, sedan blir det movietime!
fS
//doftgran från Eko// bikini underdel från Stadium//
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback