miljontalsbilder

Håller på att rensa bilder på datorn så jag kan lägga in nya och det blir för mycket och hela datorn segar sig. Ska även rensa all musik som är dubbelt så mycket än vad bilderna är. Kommer bli en långdag framför datorn känns det som. 
Jag och syster kokade tomtegröt innan som vi ska smaka snart på. Första gången vi kokar tomtegröt, så himla gott är det. Fast glömde bort tiden så hela botten blev bränd, haha. Men det går nog ändå!
fS
Härlig bild på syster och mig när vi fyllde år för några år sedan
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kanske är efterbliven men är ni tvillingar? Vad heter hon? Kan du lägg as upp en ganska nytagen bild på er två?

2012-08-10 @ 15:57:41
Postat av: Anonym

Jag kanske är efterbliven men är ni tvillingar? Vad heter hon? Kan du lägga upp en ganska nytagen bild på er?

2012-08-10 @ 16:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback