jag ska hålla din hand

Nu har jag ätit lite lyxmat ( bakpotatis, lax & tillbehör) och ska försöka spendera lite tid framför datorn till att blogga och titta på lite bilder. Har blivit besatt av tumblr nu för tiden, så himla fina bilder och allt finns det där. Ni kan hitta min här!
Hämtade mamis bil tidigare idag och så gick jag och syster i lite affärer. Hittade en långarmad med spets som jag älskar verkligen. Hur fin färg som helst och jätte skön. Kommer bild senare. Och så har jag och dadi varit på biltema och hemmakväll. 
När jag kom hem började jag och dadi titta på min cykel eftersom den hade fått punkar efter när mina kompisar hade cyklat på den och lite annat hade gått sönder. Och så tvättade jag mamis vinterdäck till den nya bilen. Jag börjar gillar bilar mer och mer nu för tiden, är det ett bra tecken? Kanske går i släkten eftersom några i släkten är ganska förtjusta i bilar. 
fS
Min älskling fick vara på bild idag. Så söt var han när han var kattunge. Nu finns han inte kvar här på jorden men han finns alltid med mig, jag saknar & älskar dig! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback