jag är glad nu

Ska tvätta ansiktet, borsta tänderna, borsta håret och sedan lägga mig i sängen och titta på film. Har satt på alarm hela denna veckan så jag ska bli van att gå upp lite tidigare så nu ska jag upp halv nio istället för elva, halv tolv. 
Jag hinner inte blogga så jätte mycket nu för tiden fast jag försöker. Jag försöker hinna med så mycket som möjligt denna veckan innan skolan börjar så det är därför. Men ska försöka att blogga minst två gånger varje dag ändå. Ett inlägg om dagen och dagens låt såklart. Godnatt finisar!
fS
Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Vilken fin blogg du har! Hur tycker du jag ska förbättra min blogg? :)

Svar: sv: Tack så jätte mycket hjärtat!Bloggar du mycket om dagarna? Om inte så kan du alltid att försöka lägga upp ett extra inlägg någon dag. Eller starta någon rolig tävling. Jag såg att du hade veckans blogg, jätte bra, men starta en annan liten tävling också. När jag små tittade igenom din blogg så hade du en hel del, en härlig blogg, så jag kan inte säga så jätte mycket egentligen. Men du kan tipsa din blogg på denna facebook sidan där andra tipsar om sina bloggar (samt jag), http://www.facebook.com/groups/PINGADINBLOGG/423074431063053/?notif_t=group_activity
Ha en bra dag, kramar! :)
Felicia Sjöberg

2012-08-13 @ 02:01:57
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback