I'M HOME

Hejsan svejsan, just nu är jag på toppenhumör, fast är lite trött men är väl lite hypo för det. 
Kräftfisket gick väl sådär men det andra var hur roligt som helst. Trodde inte att det skulle vara så roligt men när man började prata med dem andra och så, så kändes det bättre. 
När vi kom dit satte vi upp tälten, sedan fiskade vi och jag vann tävlingen som fick upp den största fisken, vann en liten toffefi, mums. Och resten utav kvällen spenderade jag min tid framför elden tillsammans med andra kompisar. 
Efter elva, halv tolv gick dem några och lade sig så jag och ett gäng satt uppe och värmde oss vid elden. När man skulle titta till Emma var det minus vid tälten så kunde inte vara där. Var trött, så försökte sova på Gino men det gick inte så jätte bra eftersom jag låg längst bort från elden och låg på marken. Vid fyra på natten beslöt vi oss för att sova vid elden för det gick verkligen inte sova i tälten. Fick dela madrass med Cican och Gustav, blev skönt och mysigt. Sen två timmar efter blev vi väckta och sedan skulle vi förberedda oss för att kunna gå upp mot skolan. 
Vi fick två/tre kräftor, haha. När jag och Emma stod och fiskade bet en pissmyra mig och en mask sprutade vätska mitt i ögat på mig så jag såg nog lite rolig ut, haha. Men dem två dagarna blev bra förutom sömnen då. 
Höll på att somna hela tiden på alla lektioner på tisdagen, var som en liten zombie i skolan. 
Det blev ingen match eftersom Gislaved tog walkover och vi fick poängen, gytt!
Imorgon blir det träning eller match med 99:erna. Saknat fotbollen lite, var inte med på träningen eftersom jag vaknade en kvart innan träningen började och för jag var så trött.
fS
Tumblr_m9e9yrlotr1qhg067o1_500_large
weheartit
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback