goodbye lullaby

Vaknade någon minut innan nio så har hunnit med att äta en rejäl frukost (mycket vattenmellon, haha), måla naglarna, tagit hand om mig själv lite och annat som jag inte brukar hinna med innan lunch. 
Lyssnar igenom Avril Lavignes skiva, goodbye lullaby, det var ett tag sedan jag lyssnade på dem låtarna. 
Ska träffa Madde lite senare idag, vet inte riktigt vad vi kommer att göra men något iallafall. Jag kan inte tänka mig att det är mindre än en vecka kvar tills vi är i skolan igen. 
Vädret är nästan på topp, bara lite mer sol och så går jag ut och lägger mig i solen. Tidigare idag, runt tio tiden, sken solen men det var inte jätte varmt ute fast temperaturen var +20 grader. Ska iallafall ta på mig min bikini redan nu, även ifall det kanske inte bli jätte mycket sol så är det alltid skönt att ha på sig bikinin under ett par shorts och en mysig tröja. 
fS
Fyra bilder sen jag och tjejerna var i Reftele och tittade på 98:e killarna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback