don't wake me up

Ni har väl inte missat frågestunden? Jag tycker vi satsa på fler frågor än vad jag hade sist så det är bara att börja ställa frågor och sprid vidare! Direktlänk: http://memoriesinyourwords.blogg.se/2012/august/svaren-kommer-upp-nar-jag-kanner-att-jag-har-fatt-tillrackligt-med-fragor.html#comments

Dadi har suttit och kollat lite på högtalarna och försökt fixa ljudet. Blir nog att försöka installera en sak på datorn och sedan se vad som händer efter det. Hoppas på det bästa!
Imorgon blir det inte så mycket bloggning kan jag redan säga nu. Ska ut och jobba, färga håret och sedan drar jag till Nellie. Men hinner nog blogga lite hos Nellie skulle jag tro. Iallafall ska dra mig mot sängen och försöka ladda lite krafter inför imorgon, godnatt.
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback