At Martins place!

Hemma från Martin och har fixat mig inför natten. 
Hängde med Martin hem efter skolan och dem hade värsta bussen måste jag säga. Den såg så lyxig ut, jag har nog aldrig sett en sådan minibuss. 
När vi kom till Martin så checkade vi huset lite sedan gick vi ut och spelade fotboll och åt en massa plommon. Började grilla och fixa med maten sedan kom Wille och Joel med. Maten blev god och vi satt sedan hela kvällen ute på altanen och snackade. Körde sanning eller konsekvens så en hel del sanningar kom fram, haha. Men det var hur mysigt och roligt som helst. Kvällen blev lyckad heltklart! Jag och dem andra tog lite bilder men jag laddar över dem imorgon skulle jag tro. 
Ska börja svara på lite frågor från frågestunden redan ikväll så förhoppningsvis så kommer svaren imorgon tidigt på dagen eftersom jag åker nog till Värnamodagarna med kompisar imorgon. 
fS
Måste säga att Martin är grillmästarn
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback