allt är möjligt även ifall det känns omöjligt

Eftersom tiden rinner iväg och jag måste gå och lägga mig för att orka gå upp imorgon så blir detta ett kort inlägg. 
Var inte med på träningen efter tränaren hade tittat på vristen och slutet på vadern. Lite svullen och blå så fick hoppa träningen för denna gången. Men Lissie satt vid min sida och gjorde mig sällskap fast det var lite synd eftersom hon hade ont i sina knän. 
Imorgon åker jag, Lissie och syster(?) på match. 99:erna spelar och vi hade tänkt att visa vårat stöd. Två 98:er kommer även vara med. Hemma match så det är klart att man åker. Men innan dess ska jag plugga lite inför nästa veckas läxa. 
Godnatt!
fSFina tjejer
Kommentarer
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Hejsan sötnos!
Sugen på flera läsare? isf kan jag hjälpa dig ! :) Kika in ! ^^,
http://saandriiiee.blogg.se/2012/august/dagens-blogg-vinnare.html#comment
KRAM!

2012-08-22 @ 21:47:04
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback