when you are here

Efter skolan så såg jag att en ny FRIDA tidning hade kommit så ska läsa den snart. Har träning senare med, men ska inte vara med på hela. Tror att jag även ska få massage av Camilla för mina vader och så ska jag se ifall jag ska vara med på det de andra gör. Har ont i högra baklår, båda vaderna och så i knät från när jag slog i den på gympan i måndags. Jag är duktig, jag vet.
Imorgon blir det utrymmning ur buss och film istället för elevensval, känner på mig att det blir en chill dag!
Men varför vi har film istället för elevensval är för att våran matte lärare Lisbeth ska begravas imorgon så nästan alla lärare ska dit. Vila i fred och ha det bra där du är nu Lisbeth!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback