MADELEN SVENSSON

Jag har egentligen inget att blogga om just nu så då kom jag på att Madde ville att jag skulle blogga om henne, so here it comes!
MADELEN SVENSSON
En underbar vän som alltid ställer upp för en och är alltid vid ens sida. Vi har egentligen känt varandra nästan hela livet men på dagis så var det verkligen krig mellan dig & Annie mot mig & syster men sen när vi började skolan tillsammans så började vi vara med varandra mer och mer, och nu så är du som en syster till mig.
Vi har bråkat en del men samtidigt så har vi fått sånna otroliga minnen tillsammans. Som till exempel när jag hängde med till H-stad och vi var där några dagar, Rix Fm festivalen, när vi satt uppe i ett träd och inte kunde komma ner på grund av att vi var omringade av kor, när vi badade i Hamra land nakna -haha, när vi alltid brottades i din mammas säng och du vann varenda gång över mig, gisleparken (2011), hemma kvällarna hos dig och hos mig, den gången vi lagade oxfilé (tjursnopp som vi kallar det) och så alla andra minnen vi har tillsammans. Älskade minnen! Jag hoppas vi får fler minnen genom åren.
Du är en sånn vän som man inte vill förlora eller något. Du är så himla cool, Madde visste du det? Haha. Min syster, bästis, snygging, biff, jag älskar dig!♥
(bilder i repris)
fS

sån himla awesome mustasch som hästen har!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback