Ullared, ännu en gång

Imorgon drar jag till Ullared, Gekås med skolan! Blir att bara handla ett till par byxor, deo till dadi och mig, toffsar till mami och annat smått. Har fått en femhundra lapp, men får absolut inte göra upp den! Behöver ha pengar till senare med!
Har blivit så himla förskyld och ont i halsen, jag hoppas att jag inte blir sjuk! Har flera planer inför resten utav veckan och helgen. Skulle vara riktigt synd tycker jag!
Jag vill åka till Reftele och träffa en massa kompisar, jag vill åka till Gnosjö för att träffa Jenna men har fullt upp!
Snart blir det av hoppas jag. Till på fredag blir det Issa och Madde förmodlingen och sedan lördag till söndag blir det Julia om det går, awesome helg tror jag!
fS

favorit bild i repris!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback