The Husk

Sitter i sängen tillsammans med syster och tittar på The Husk. Vi har laddat kvällen/natten med yogurt och ostbollar, mums som in i bomben!
Matchens resultat blev lite konstigt eftersom alla trodde att Hillerstorp gjorde mål men jag sköt i väg bollen precis när den låg på mållinjen och om det ska bli mål så måste hela bollen vara över mållinjen. Men de fick sitt mål och det blev 1-1 tror jag. Det var hur härligt som helst att få spela fotboll igen, hade bara det i tankarna så det var hur härligt som helst. Nu längtar jag bara tills jag får spela min första match med mitt riktiga lag, BIK f98♥.
Jag spelade inte så jätte bra, men det gick bra ändå.
På söndag blir det förhoppningsvis att sova över med Julia och Nellie, mys. Vi måste bara snacka om vart vi ska sova osv. Har inte träffat Nellie på två veckor ungefär, saknat dig tjejen och så träffade jag Julia idag. Vill träffa fler jag saknar men är ju fullbokad. Aja, det finns fler dagar!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback