snart åker det!

Ska snart klippa mig, ska bara snacka med Jessica om tid och sånt. Och då åker det nog en hel del från håret! Runt fem centimeter tror jag, så jag får bort allt det slitna och så växer mitt uppklippna så allt blir lika långt ungefär samtidigt. Så kommer att vara lite korthårig ett tag och så ska jag försöka att inte slita på det för mycket!
Till sommaren ska jag vara fri från plattisen m.m så det växer för fullt! Om jag inte ska på fest eller så.
Men jag tror att det kommer bli bra. Jag kommer nog inte vara så van i början och kommer sakna att ha längre, men det växer! Ska inte slösa pengar på löshår har jag tänkt, ska spara de till annat.
Och sen när vi åker till Thailand nästa gång, som förhoppningsvis blir i höst så blir det att permanenta rak så jag inte behöver platta det varje dag.
fS

lite längre i verkligheten!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback