Smärta, smärta och smärta

Magen värker och benet mellan brösten gör ont, usch vilket liv! Julia hängde med mig till skolsystern idag bara för jag har haft så ont i benet mellan brösten i några dagar. Hon visste inte riktigt vad det kunde vara men tror att det var en sträckning eller något. Jag hoppas att det är det iallafall, men gör så sjukt ont! Innan men somnar och när man vaknar, jag kan nog inte ens säga hur ont det gör. Så det är bara att ta en tablett alvedon och sedan försöka glömma det, men får inte ta för många så får lida med smärtan.
Tillbaka till det jag hade egentligen att säga.. Syster och Eve håller på att laga mat och jag ska snart plugga engelska, franska och kanske lite fysik om jag orkar med den.
Dagen har varit ganska så soft, lugna lektioner och så. Sitter och lyssnar på Eric Saade fast jag inte gillar han så jätte mycket så har han gjort några bra låtar faktis, det kan jag erkänna. Snart kanske jag börjar gilla honom lite smått? Vem vet, haha. Såg honom live förra sommaren med Madde, minnen!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback