Packning

Har tränat och ätit nudlar, mums. Har även börjat packa tills imorgon och ska fortsätta snart igen, längtar! Om det blir vi fem tjejer som får sova i en stuga så kommer det att verkligen bli en toppen helg tror jag. Och så klart om det blir någon annan med! Vi har lite planer och sånt, härligt. På lördag ska vi bada tunna och bara ta det lugnt. Fyra träningar på lördag och söndag. Och under den tiden som vi inte tränar så kommer vi att få chilla på campingen, gekås, burger king och massa annat.
Åh, är så taggad! Vi får även ledigt på måndagen från skolan, så himla skönt! Fast missar två roliga lektioner men vi kommer ha roligare tror jag, haha. Längtar så!
Träningen gick sådär, men kämpade fast jag hade ont och så orkade jag inte riktigt fullt ut. Tog ut all kraft när vi hade idrott idag. Jag, Simon och Julia är grymma på att göra armhävningar, situps, springa och allt, heltklart! Vi vann båda gångerna, grymma är vi!
Ska fortsätta packa nu, kramar.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback