MÅNDAG

Förlåt för att jag inte bloggade något mer igår men hade absolut ingen tid.
Var hos Nellie fram tills klockan halv sex och så spelade vi match mot killarna. Vi hade de i första halvlek men sedan så hände det något. Men vi var grymt bra tycker jag ändå! Hela laget låg i, tacklade och hade ett bra spel. Killarna var inte beredda på att vi skulle tackla så mycket så de flög lite och blev lite arga, haha. Hur roligt som helst tycker jag! Dessutom så de första minuterna när vi verkligen hade spelet så hörde man hur deras tränare blev lite orolig, haha. Lyckad match ändå fast vi inte vann!
Tillbaka till Nellie, vi tittade på Linas Kvällsbok, snackade, gick ner till tempo och macken för att köpa kakao, gjorde en chockladbolls deg som vi sedan åt och sedan åkte jag och Julia till matchen. En härlig måndag!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback