lite tramsiga frågor

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Kim, Miley eller Olivia
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - ärtsoppa
3. Vilken var den senaste filmen du såg? jag vet inte vad den hette, men någon gangster film, haha
4. Har du bra självförtroende? - nja, jag bygger på den
5. Äger du en onepiece? - typ. ett annat märke bara lol
6. Snusar eller röker du? - nope
7. Beskriv ditt drömutseende - fint långt hår, tatto, piercing, fin hy och en fin solbränd kropp
8. Skriv namnet på en bästavän - Jennifer Degrell
9. Någon du har kysst - Rickard Palm
10. Den du saknar - Linda Sihvola
11. Den du senast sov över hos - Julia Holm
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Kimberly Nguyen
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - nja, vill ha en ny xd
14. Vad väljer du, godis eller chips? - godis
15. Hur många har du strulat med? - 5+ kanske
16. skäms du över någon av dina vänner? - nej
17. Har du rykten efter dig?- innan hade jag. Nu vet jag inte..
18. Din absolut sämsta egenskap? - Jag ger upp för lätt
19. Din bästa egenskap? - Pepper andra och omtänksam
20. En låt du är beroende av just nu - GMX- då du ser på mig (älskar dena känslan)
21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - Hej :-D
22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - räknas det om man blev tillsammans igen sen?
23. Kan man vara vän med sitt ex? - självklart!
24. Har du kysst en kompis? yes
25. Hur ofta dricker du alkohol? - inte så himla ofta
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - jag tycker det bara är onödigt, man förstör sig själv. Förlåt.
27. Har du provat på droger någon gång? nej!
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - nja, om vi träffades ofta
29. Vad handlade din senaste dröm om? - jag kommer inte ihåg
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - runt 50kg, ja. Men vill få en mer ''stark'' kropp
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - 158cm, nej
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Älska mig, kanske
33. De bästa svenska skådespelarna? - Jag vet inte
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Harry Potter, tror jag. Beror på
35. Ditt humör för tillfället? trött, glad
36. En vacker person - Hofh
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - beror på lite
38. Vem kramade du senast? - Amanda Kärdevik
39. Vem träffade du senast? - Syster, annars de i skolan
40. Är du kär just nu? - yes
41. Någon du vill träffa - Ulrik Munther, Justin Bieber eller en kille.
42. När grät du senast? - för ca två veckor sedan
43. Sminkar du dig varje dag? - yes, inte på helgerna ibland
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - mami på utseendet, beteendet osv. Dadi
45. Är du helsvensk? - nej, halvt thailänsk
46. Den bästa bloggen? - hofh eller kandlylandy
47. En artist du inte gillar - Ola Salo, heuheu
48. En artist du gillar - Ulrik Munther
49. Är du en nagelbitare? - ibland, ja
50. Vad vill du bli när du blir äldre? fotbollsproffs, fotograf, något inom musik eller arkieolog (stavning)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback