I'll will never sleep

Har lite tid nu så hinner blogga lite grann! Gårdagen var hur härligt som helst. Mycket snack, pinsamheter, skratt och allt mellan himmel och jord. Jag började min helg med att åka till Jenna på fredagen, chillade, åt lasange, snackade och bara hade det bra i Gnosjö, har snackat Jenna och vill tillbaka till henne! Sedan nästa morgon vaknade jag lite innan åtta och jenna 08.03, drog oss ett litet tag i sängen sedan åt vi frukost och fixade oss inför marknaden. Jenna köpte ett skal till mobilen sedan så gick vi i lite affärer och på marknaden. Lite senare kom Madde, Annie och Julia så vi gick med de lite, hämtade mig väska sedan och sen skulle Jenna hem.
Jag, Madde, Annie och Julia gick där lite, träffade på Wilma och Amanda så gick vi runt i Värnamo och dampade allmänt, chillidill säger jag bara. Träffade bekanda ansikten också och så gick vi till HEMMAKVÄLL två gånger.
Sedan hem, chilla, gick till Reftele för att träffa Albin och Ted, snackade lite med de, sedan kom mami och så ordnade vi lite inför kvällen. Tände ljus, bäddade sängarna osv. Gick hem till Madde, hela huset för oss själva så vi passade på att ha det hur gött som helst så vi tog fram våra telefoner, godiset, powerking, lyssnade på lite musik och satt där kanske 1-2 timmar, målade fina teckningar och bara hade det gött!
Vi hade EARTH HOUR med, vi är duktiga! Släckte alla lampor i huset och så satt vi där med tända ljus, mys.
Hem till mig och så fortsatte kvällen hur bra som helst! Tack tjejoooor!♥
Har tyvärr inte så många bilder så ni får lite facebook bilder.
fS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback