If you don't wanna love me

Snart drar man till träning och tränar tills klockan åtta, skönt! Blåser lite men annars så är det fint väder. Jag hoppas det inte blir allt för kallt senare mot kvällen bara.
När jag kom till skolan så var det flera som log när man gick där, haha. Skönt att få se klassen och de andra kompisarna! Joel hoppar ju på kryckor nu så får vara hans lilla assistent och det går super bra!
Och sen efter skolan hade jag utvecklingssamtal och efter det så åkte vi hem och åt. Kommer tyvärr inte kunna blogga så mycket mer idag, måste plugga sen efter träningen och duscha.
Ska fixa svaren till frågestunden i veckan med, den kommer att komma upp i veckan lovar jag!
Ha en bra fortsättning!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback