I fight for you

Morgonen ser ut så här:
vakna
äta frukost
städa
fixa mig
vänta på Julia
vänta på Jessy och Emelie, tror jag
vara med tjejerna
på kvällen, sova hos Julia
chillllliiing
Jag ska snacka med Jessy och Emelie om de ska komma imorgon eller inte. Men hoppas!
Och sedan på söndag så blir det årets första DM match, taggartaggar! Hoppas vi tar de, vi måste ta de!
Förskylningen har blivit värre, halsen har blivit lite bättre och börjar bli lite, lite hes.. Men det kommer nog att gå ändå! Näspray och en påse halstabletter är mina bästa vänner just nu för tillfället! Inget kan hindra mig från att ha en rolig helg!
Ska ner och mysa med the family nu, ciao!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback