första DM-matchen

Spelade första DM-matchen idag och det gick hur bra som helst! Tyvärr så förlorade vi den genom en straff, men vi deppade inte för det! Vi var verkligen bäst idag, spelade hur bra som helst. Vi var verkligen ett lag idag, tycker jag. Ända sen vi hade uppvärmning var vi taggade och sedan när spelet var igång så bara körde vi på. Inget kunde stoppa oss, inget. Det var lite roligt att tackla ner de med, haha. Men tyvärr så regnade det.. Efter matchen åkte vi till donken och för mig blev det en ceasarsallad och vatten. Det var faktis urgott!
Går kvällen hos Julia var grym! Först när vi kom till henne chillade vi, hoppas studsmatta i en timme ungefär, åt lasange och sedan gick vi till Pontus och där var Wille, Anton och Hugo med. Killarna spelade cs och jag med lite, gick inte så värst bra för mig kan jag säga. Sedan blev det film, bakning och chillidill. Sen när vi kom hem till Julia igen tittade vi på film, snackade och sedan somnade vi. Tack för dagarna, hur grymma som helst!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback