ensam hemma

Sitter här hemma själv och tittar på tv, mysigt!
Åkte på kalas vid sex, var där någon timme, åt mat och sedan körde mami hem mig och Jenna hem till mig och så chillade vi och tittade på filmen This Is It, trevlig film och det var längesen man såg den. Man fick ju Michael Jackson på hjärnan och så började vi prata om hans karriär och hans liv. Och så började vi fundera på om han verkligen var död eller om han fejkade. Men nu har Jenna åkt hem och jag är själv hemma som sagt. Blir nog att fixa ihop något att äta sedan bara att chilla.
Nu hinner jag lägga upp lite bilder sen dagarna med Lissie och syster. Kommer att göra tre olika delar så det inte blir massvis med bilder i ett inlägg utan i tre istället.
Börjar i nästa inlägg!
fS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback