Du vet väl att jag saknar dig?

Hejsanhejsan, just nu lyssnar jag på musik och drogar bilder på tumblr och weheartit. Ska strax plocka upp lite tvätt och annat i rummet för ikväll kommer nästan hela släkten och då blir det påskmat, mums. Sedan vet jag inte vad jag ska hitta på under dagen.
Igår efter matchen duschade jag, hade i hårinpackning och en ansiktsmask så nu är håret hur lent som helst och ansiktet mjuk och friskt. Har inte plattat håret och så har jag insett att mitt naturliga hår är ganska så fint, bara väldigt slitet. Mina små lockar eller vad man ska kalla det. Till sommaren blir det inte att platta det så mycket har jag bestämt! Ska försöka iallafall, haha.
fS

osminkad tjej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback