Dag 7 - Vem inspirerade dig att börja blogga?

Jag tror faktis att det var min kompis Jenna!
Jag hade startat en blogg tidigare, men sen så när vi började vara mer så bloggade hon en hel del och så blev jag inspirerad och ville testa. Hon hjälpte mig hur man kunde fixa och dona med olika inlägg och sånt. Och nu sitter jag här idag!
Den här bloggen startade jag 2011-07-05 efter att jag hade tagit bort min första blogg som jag sedan ångrade. Och efter att jag hade tagit bort min förra blogg så tog jag bloggen på mer allvar och försökte blogga varje dag.
I början låg statistiken inte på topp men det gick bättre och bättre för varje dag. Idag så har jag runt 150 läsare varje dag men skulle inte tacka nej till fler!
Så sprid gärna min blogg genom länkningar, bloggbyten eller något i den stilen. Skulle vara hur snällt som helst av er!
fS

Har inga nya bilder på henne..
Dessutom så har hon inte kvar sin fb.
Jag saknar henne så med!
Kommentarer
Postat av: Emelie TD Nguyen

sv. Tack1 :) Allt är från Ikea

2012-04-23 @ 18:49:33
URL: http://thuyduyen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan nu är väggdekorations tävlingen avslutad, vinnaren har kontaktats via mail. :D



Men det finns en ny tävling på min blogg som du kan vinna en presentkort från FOOTWAY på 500 :-



http://wwwiktoria.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-500-fran.html

2012-04-23 @ 19:27:56
URL: http://wwwiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback