about the awesome weekend

Bilderna har tränarna, jag och kompisarna tagit!
Jag bjuder på bilderna och jag hoppas mina underbara lagkamrater gör det med! Tack för helgen!
På fredagen efter skolan åkte vi till Ullared och vi startade helgen med att checka in stugan, packade upp lite och gjorde iordning inför kvällen. Stugan var finfin!
Vi gick till Gekås för att handla inför kvällens mys så var där inne runt en timme kanske. Vi hade kundvagnsrace på vägen dit och vägen hem. Mycket skratt och skrik. Och så kom det en epa med tre killar i, såklart så vinkade vi och de vinkade! Vi åt på en restuarang, kebabtallrik stog på min meny!
På lördagen blev det två träningspass, på en skola och på någon fotbollsplan där andra även tränade och spelade match. Och emellan åt så dampade vi, åt mat, tjockade oss lite med Hello Kitty dricka, cola, godis och chips, chillade, tittade på tv och allt sånt där typ. Sedan på kvällen så blev det att titta på Kvällen är din för Hampus Nessvold från våran skola var med och sjöng med.. Kommer inte ihåg vad hon heter, haha. Och sedan blev det mys, sedan somnade vi.
Söndagen hade vi också två träningspass och emellan åt gjorde vi samma sak.
Till kvällen grillade vi, badade badtunna hela kvällen, tittade på film, dampade, åt nudlar, mackor och allt gjorde vi. En trevligt kväll verkligen! Vi sov också åtta stycken i tre sängar, haha. Jag, Moa, Issa, Madde, Annie, Julia, Vilma, Ägget. Det var jätte mysigt tyckte jag!
Och sen den sista dagen måndag, då alla inte ville hem.. Vi städade, fixade oss, packade ihop allt, lämnade campingen och gav oss i väg till Gekås för att shoppa loss!
En helg jag aldrig kommer att glömma, härliga minnen!
Ni är fan bäst!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback