2 dagar

Mina två dagar tillsammans med syster och Lissie har varit helt underbara. Vi har tittat på en masa film, spelat fotboll, fotat, klappat får, tittat på en super söt ko, ätit godis, druckit påsk must och skrattat hur mycket som helst.
I fredags runt tolv tiden så kom Lissie hit, sov här och sedan idag så stack vi hem till henne och var där i några timmar.
Massvis med bilder har vi fått men de laddar jag upp imorgon! Jag och Lissie hade tänkt att göra ett videoinlägg men det glömde vi bort sen, haha. Men det kommer, det lovar jag!
Imorgon kommer jag ha mycket med tid så det blir att svara på frågestunden och annat smått.
Har glömt att säga GLAD PÅSK med, usch vad dåligt av mig! Nu är det två dagar kvar av lovet och jag vill ha mer lov!
Men dagarna går snabbt och snart drar vi på träningsläger men det dåliga med det är att vi missar gisleparken.. Jag som hade längtat och ville verkligen gå! Får vänta tills hösten istället.
fS
295202_422016951157348_100000471393786_1690230_1497308588_n_large
weheartit
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback