your smile makes me want to die

skit i rubriken bara skrev något.
dagen började med att gå upp, fixa mig, äta, dra till skolan, sen hem, vara med Madde och sen träning.
Chillade nog mest idag igen som vi brukar göra när Madde kommer hit.
Alltid lika kul är det :)
imorgon måste jag hem och ordna lite saker på rummet osvosv.. tråk!
men på fredag drar jag nog till Jenna och i helgen någon gång blir det kanske ullared, vi får se!
åh, hela dagen har varit helt sjuk!
i skolan fick jag och Wille sopa upp något som inte ens vi hade gjort..
det första jag gjorde på träningen var att ramla i lera..
ont i magen hela fucking träningen med..
ah, dagen blev inte så lyckad men kul ändå :)
blir nog att blogga mer imorgon måste sova, godnatt!
fS


åh typ dör! killen som är på bilden är sååå söt!
ge mig, nomnomnomnom <3333
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback