skjorta kavaj och röda byxor,röda byxor

tjockar mig med godiset jag köpte efter matchen idag (a)
spelade match idag ju.. förlorade med 0-1 mobba inte!
men vi hade inte rätt inställning, förtidig tid för att spela, många skadade osvosv..
men vi var iallafall trötta iallafall bara för vi skulle samlas kl:10.30 -.-
man ba: DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
men iallafall åkte till Willys efter det och köpte godis.
Så jag, syrran och Madde tjockade oss till bredaryd, släppte av Madde och sedan drog vi till värnamo, tjockade mig lite till och sedan till Max och käka. Fick ju värsta hamburgaren med o.o
kunde inte äta halva ens :s men tog hem den och nu ligger den i kylskåpet och väntar på att bli upp äten av mig imorgon.. bara så ni vet så gillar jag kall hamburgare mer än varm :s
fast allt annat kallmat är skit äckligt!
sen åkte vi hem, fixade oss sedan till bredaryd och fira farbror.
käkade, skulle lära mig någon som Conny kan spela på gitarren. Kan ju säga det att min farbror, Conny spelar bas och har varit med i ett band så han lär mig massor!
BACK TO WORLD!
men iallafall satte det inte först men sen så.. senare så pallade jag inte och spelade riktig gitarr så mixade lite med ''Idas Sommarvisa''
SKJORTA KAVAJ OCH RÖDA BYXOR, RÖDA BYXOR, RÖDA BYXOR!
dunkar låten, fan!
fS


usch ser tjock ut på bilden </3
Kommentarer
Postat av: Linda

Köpte du Jennas system ? :)<3

2011-09-11 @ 09:55:42
URL: http://liiiindaa.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

köpte du jennas system?

Fin!<3

2011-09-11 @ 09:57:47
Postat av: Svar till Linda!

nej :D

du! <3

2011-09-11 @ 13:11:08
Postat av: Svar till Linda!

puss! :*

2011-09-11 @ 21:52:34
Postat av: linda;)

hihi,råkade skicka två gånger (a)

märkte det sen när jag kom :)<3

nejj båda!<3

2011-09-12 @ 15:20:21
Postat av: Anonym

hihi,råkade skicka två gånger (a)

märkte det sen när jag kom :)<3

nejj båda!<3

2011-09-12 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback