RONNY & RAGGE *jävlar shiet asso*

jenna är här och stannar tills imorgon.
eh, packade upp, fixade på rummet och fixade mig lite innan hon kom idag.
har ju varit på/i ullared idag! hittade ganska så mycket..
en superdupe skön jumpsuit med stjärnmönster som Madde skulle ha men tog en annan så jag tog den istället.
är såhääääääääär glad med, köpte Ulrik Munther's skiva med och en Autumn 2011 hits!
och en svart bärgsprängar, mohah lite bortskämd var jag idag. vet inte varför?!
men iallafall var tvungen att betala de två CD-skivorna själv ochoch hittade världens finaste,sötaste och coolaste hörlurar men säger inte vad för de ska jag köpa snart!
har inte kunnat lägge ut '' 30 dagar i mitt liv '' för att jag har inte orkat filma eller ta kort hur jag sminkar mig men det kommer, lovar. Men det blir till veckan nog, seddu.
men iallafall just nu ligger vi här med varsin laptop och ska lana något?
musik på, fb på, blogg på, tumblr på, we♥it på och annat! det är en riktigt lördags-kväll de!
hahha vi tittade på Ronny&Ragge innan ojojo vad man kommer ihåg asso! grymt roligt ska tagga lite på bilder snart med på fb HAHAHHA! så snygga bilder asso!
tidigare idag ringde jag så alla mina pengar är slut nästan på mobilen </3 är inte speciellt glad men blir nog att ladda in så man får ringa fritt i ett år och sedan vid jul ladda så man får messa i ett helt år igen.
är så beroende av min älskade mobil nu!
aja långt inlägg ska byta med jenna nu så några bilder kan komma med!
ha det så länge!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback