rödhårig?

kommer förmodlingen inte att färga håret rött på ett tag istället!
måste ju bleka/avfärga mitt hår till ljust innan jag kan färga det rött..
så då måste jag vara halv blond ett tag och jag vill inte gå runt i det i skolan så kommer nog göra det när vi har lov eller något :p
så det kommer nog att dröja ett tag till!
men det går nog bra det med?
just nu dampar Madde och Linda!
Linda stannar nog tills imorgon och Madde vet jag inte riktigt vad hon kommer/ska göra :o
men det blir fedt bra ändå!
vi vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll heller o.o
men det blir nog att titta på film, mysa, dampa eller något sånt där! chillpill!
mamma är och handla nu med syrran och senare ikväll blir det thai-mat nomnomnom!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback