pluggishästar :p

ohja, just nu sitter jag, Madde, Eve och syrran och pluggar.
vid halv sju drar vi till rocknevallen för att titta på match
bredaryds Ik - Reftele/Ås! Kom igen nu grabbar!
skolan idag gick la okej? bara det att håret var cp + hade gympa så sprang med flätor fast jag är ju så fin i flätor -.-
och sen efteråt var håret helt knas så ah, det fick bli flätor igen..
anyway, hur kan man glömma sin mobil i skåpet i skolan? asso jag är inte ledsen nu </3
min bästis, saknar dig! Jag hämtar dig imorgon, lovar! <333333333
''heh, dumhuvud''
men nu ska jag nog upp och fixa mig osvosv så man ser lite vetig ut, ciao!
fS

saknar mitt hår som fan </3
vill ha tillbaka det, geeeeeeeeeeeeee miiiiiiiiiiiig :C
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback