kommer att bli kaos på ullared!

imorgon drar vi till ullared!
madde följer med, funfunfunfun!
min lilla lista:
  • kläder
  • smink
  • hårsaker
  • hårfärg
  • schampo m.m
  • högtalare eller bergsprängare
  • måla block eller hur man ska kalla det
  • ev. skor om jag hittar något
  • godis, nomnom
  • engery dricka och allt annat dricka som jag dricker
  • ev. väska
  • något gulligt sängkläder
  • Ulrik Munther's skiva om den finns och någon till nog
  • prydnade till rummet?
  • och massa annat (Y)
tror nog att jag måste lägga mig snart med ska åka vid 07.00 för att sedan kunna åka hem tidigare.. och då kommer Jenna!
men nu ska jag bara teckna klart min ängel och sen ett inlägg till.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback