How to love

hur ska man kunna älska utan att veta att man inte får något tillbaka?
allt förändrades så snabbt, så sent. ingen som förstår vad jag känner just nu. hela min värld har brytit allt har gått i tusen delar. hoppades iallafall att en kunde förstå men nej, helt tomt. kom inte och säg att du inte bry dig för jag vet redan svaret. du står istället på hennes sida och inte min. men ska försöka att kämpa igenom livet fast jag vet hur svårt det kommer att bli ska jag alltid försöka!
hur ska man kunna älska utan att veta att man inte får något tillbaka. allt förändrades så snabbt, så sent. ingen som förstår vad jag känner just nu. hela min värld har brytit allt har gått i tusen delar. hoppades iallafall att en kunde förstå men nej, helt tomt. kom inte och säg att du inte bry dig för jag vet redan svaret. du står istället på hennes sida och inte min. men ska försöka att kämpa igenom livet fast jag vet hur svårt det kommer att bli ska jag alltid försöka! fS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback