härligt tjejer!

spelade match idag mot värnamo.
det blev 1-1 jätte bra!
Vi kämpade mycket mer än vad vi gjorde sist mot det.. bättre inställning tjejer eller? ja, det tycker jag!
alla var jätte duktiga och nu fortsätter vi så här de sista matcherna!
på onsdag ska jag och JuliaH spela med U17 i ås mot Burseryd!
hoppas det gå bra om man tänker på att vi ska spela med 17 åringar och mindre :o
men det går nog bra ändå! jag har ju spelat med äldre innan! fast det var ett tag sen, trivdes inte där så men nu så ska jag testa igen med JuliaH som erbjöd sig tillsammans med mig! Tack!
imorgon är det skola again :s
usch, ska ha idrott och jag har ju dessutom klippt mig så kommer att se för jävlig när jag kommer ut sedan </3
men för leva med det i tills det har blivit lite längre!
har ont i magen hela jävla dagen med!
jävla mensvärk :S
menmen, fick droga med tabletter!
fS


jag är en liten nörd ibland!
r.i.p till glasögonen som hänger på väggen nu!
och saknar mitt gamla hår som fan!
varför klippte jag av det?! :S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback