GODNATT!

snart blir det att lägga sig bara blogga lite..
har fedt ont i magen (N)
har pluggat klart för den här helgen nu fast glömde Kemi-läxan i skolan och har den tills imorgon :p
men det går nog ändå!
det är en sak som är helt klart, jag sätter alltid på datorn innan jag går och borsta tänderna och sedan så bloggar jag, fb, dw och lite chattande. Det blir jag liksom trött av och inte av att läsa o.o
bara ifall ni ville veta det liksom?
imorgon ska jag nog klippa mig, får se hur det blir (kommer nog bild)
idag hängde madde med hem och vi chillade nog för det mesta.
HAHA vi blev typ lite jagade av korna idag.
Vi filmade till och med det fast vet inte om jag kommer att lägga upp det rikigt!
grymt roligt var det och sedan fastnade jag mitt bland alla kor, ajaj..
men vafan vi bor ute på landet och egentligen borde vi kunna umgås med korna som ser de varje dag och allt..
HAHAHHAHAHAHAHHHAHA!
fS



HAHAHHA mobba inte bilden, men bjuder ;)
minnen från sommaren 2011, H-stad med Madde! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback