freeeeeeeeedag..

en dag till och sen är det freeeeeeeeeedags myyyyyyys!
blir nog att spendera tiden med Madde och fler ;)
bara det inte blir tonår.. palla inte med det!
justja, igår spelade jag och JuliaH med U17..
vi förlorade med 1-2 mot Burseryd.
spelade inte så bra i första halvlek, spelade som högermitt.
och jag kan verkligen inte spela det så ah..
men sedan i nästa fick jag spela som vänsterback som jag alltid gör så då blev det mycket bättre!
haha, jag började gilla mitt hår förra veckan men nu börjar jag tycka det är förkort alltihop :c
så kanske ska spara till löshår? 30cm, 50cm eller 60cm? tycker ni?
MOHAHHAHA! ska iallafall köpa något medel så att håret blir längre, eller rättare sagt topparna förstärks!
har dessutom blivit lite beroende av hår vax för tjejer!
madde är skum föresten, ciao!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback