franska skit språk..

hade franska idag.. usch gillar det inte så mycket!
okej jag får bra poäng och sånt men när jag inte lyckas fyfan då får jag en äcklig känsla i magen.
och jag kan ju inte heller utala hela tiden..
men aja,  får leva med det!
skatade idag med Madde och Issa!
HAHA ohja jag och madde äger på de ;)
imorgon kommer Jenna och så åker vi och bowla.
vet inte ifall det blir:
  • jag, syrran,mamma,jenna och madde?
  • jag, syrran,mamma, jenna och linda?
för linda har inte svarat än.. men aja!
sen på kvällen blir det reftele eller att de/han kommer till mig.
vet inte så mycket om det än, men vi får se!
i helgen är det även sista matchen för hela säsongen eller helt för mig.
vill fortsätta men jag har annat som gör så jag tvivlar..
känner också att jag skriver samma sak i varje inlägg!
någon som har en idé om vad jag kan skriva?
fS

fotograf: Madelen Svensson :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback