fixar rummet (Y)

har hållit på med rummet hela kvällen typ.
tagit ner lite saker och lagt i lådor osvosv..
men nu ska pappa bara skriva ut bilderna på jobbet och sen ska jag köpa en sak som ni får veta senare.
kommer bli fedt mysigt!
har även börjat använda mina album som jag ska klistra in minnen/bilder under åren. har börjat med lite olika märken och sedan på när jag och syrran var lite. saknar tiden som liten!
men man måste ju fortsätta någon gång?
mitt hår börjar bli slitet igen, FML!
men det är för att jag platta det varje dag, använder olika produkter, tuperar fast jag har värmeskydd spray så slits det av plattången men aja det får man ta!
har även köpt sax i ullared så jag kan klippa topparna och sånt själv.
har en vanlig sax och en tunnings sax eller hur man ska säga det.
blir super bra ju! behöver inte gå och klippa mig hos någon frisör och sånt och betala mer.. eller jo någon gång ;)
imorgon kommer jenna hit istället för att jag ska åka till henne, mys!
men det får vi ta mer imorgon, hey!
fS

SÅ JÄVLA HET,SÖT, SNYGG OCH UNDERBAR! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback