C-walk/shuffling

JuliaH hängde med mig hem idag.
skrattade, snackade och massa annat.
vi fotade, var vid datorn och sedan den sista tiden försökte vi på att dansa lite shuffling och C-walk.
C-walk har jag testat innan osvosv men shuffling :o
oj vad vi skrattade, Julia är helt klart bäst på det!
älskar dig julia!
Imorgon ska jag nog chilla? pluggning blir det nog för det mesta.
har massor med prov osvosv..
skoljoggen på fredag. springer/går den med JuliaH. Vi kommer inte nog vara några av de första btw så vet jag inte vilken väg eller något. Ska ju ta sig runt eller vad det nu är.. 1,2 mil (12 km) och hur ska vi kunna göra det? kommer dö typ.
just nu har jag laddat över lite bilder som jag ska be pappa skriva ut på jobbet. ska sätta upp de flesta på väggen osvosv.. söta pojkar kommer vara uppe :)
men ska fixa lite inför imorgon ses snart!
fS

bild från idag. ''Inte redigerad eller något''
tagen med syrrans digital btw.
Kommentarer
Postat av: juliiahoolm :x<3

HAHAAH bäst ? ;o

sämst!

aww älskar dig med .. :) <333

2011-09-27 @ 21:07:39
Postat av: juliiahoolm :x<3

HAHAAH bäst ? ;o

sämst!

aww älskar dig med .. :) <333

2011-09-27 @ 21:08:09
Postat av: svar till Juliah!

HAHHA jag bäst!

:*

2011-09-27 @ 21:30:11
Postat av: Anonym

ja*

2011-09-27 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback