bowling-friday

efter skolan åkte vi hem fixade oss och käkade sen till vmo. Gick lite på stadium innan vi drog och bowlade.
HAHA ohja, vi äger! vi blev 6st istället för 5st.. madde,jag,jenna,syrran,linda och mamsen.
vi skrattade och skrattade. Och sen när vi hade åkt hem kom Ludde och Kalle hit. Tittade på film, var ute och massa, trevligt!
men de drog sen vid ca. 00.15-00.30 vettifan när..
men nu är det bara jag och jenna som är uppe och ska lana dator hela natten förhoppningsvis :p
köpte pizza innan med så tjockade oss med de.. gottgott!
fast kunde inte äta så mycket, bara en bit ajabaja felicia!
är sjukt pissig idag med, vafan?!
coca cola och OLW chips är det bästa man kan ha för ha för att hålla sig vaken, lovar!
men nu ska jag titta fb, tumblr och Weheartit!
ses!
fS


jenna är min, bara min!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback