30 dagar i mitt liv-varför började du blogga?

ja, haha... jag vet faktis inte!
det var nog det att många som jag kände/känner gjorde det och så skulle jag testa.
och jag tyckte det verkade kul!
min kusin hon visade lite sånt för hon började innan mig.
och sen efter det har jag bloggat mer och mer.
de här senaste veckorna har jag nog bloggat massor :o
men det är kul! och så är det ju alltid någon man kan göra!
dessutom så använder jag inte dayviews eller fb till att skriva så mycket..
men det händer nog varje dag att jag skriver någon status på fb för att vara lite rolig ;)
men bloggen har ju blivit mycket bättre med designen och allt som Elin hade hjälpt mig med!
men det är bara det att det är inte är så många som läser den, komenterar eller så, men ah det kommer nog!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback